läggdags

Måste bara gå och lägga mej och sova.
Är hur trött som hellst, efter förra inlägget städade jag mitt rum duschade och fikade.
Så har jag sett lite på euro wishan song contest (stavas?)
Men man pallar fan inte mer än en låt.
I alla fall inte jag, jag menar. Det är är ju typ bara gammla som rösar på dom riktigt tråkiga låtarna.
Vart fan tog den bra musiken vägen?

Imorgon ska jag på skolan, sen ska jag cykla hem med Cissi.

Vet inget mer.

Men snart måste jag gå och lägga mej.
Min hals tar kol på mej, det gör så himla ont i den.


-     jag älskar dej gumman du är bäst! ;-*<3


Kommentarer
Postat av: elina

saknar oss 3.. ;/

2009-05-14 @ 23:30:35
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0