less

Just nu är jag less, less på skolan.
Orkar fan inte med ett enda prov till.
Okej, vi har inte haft så många prov, men dom ändå som har fått mej att skratta under den jobbigaste tiden är Elina, Lina, Lisa, Julia och många fler :-)

Jag har kollat på skor också igår också.





Men jag har ingen aning om vilka jag vill ha.

skorna kommer från;
www.halens.se
       &
www.have2have.se

Dom har grymt snygga skor på dom ställena.
Fast jag tycker bäst om have2have för halens har bara få söta skor.

Också har jag hittat min dröm klänning till skolavslutningen.
Jag snackade med mamma och hon sa att jag skulle beställa den.
Sen efter maten skulle jag visa mamma den och då var den borta.
Då vart jag sad face .. :'( haha!

Men nu ska jag göra annat.

Tjingeling ;-*

Kommentarer
Postat av: linnea :)

jag är kär i adidas skorna - nr 3 (a

2009-05-11 @ 21:29:01
URL: http://liiinneaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0