sool

Kom hem för ett tag sedan.
Har vart ute i solen med Elina och hennes syrror idag.
Först när jag kom så åt dom sen gick vi ut på deras gård och humpade vattenbalonger.
Sen for vi iväg till Godis Arenan och köpte godis.
Efter det gick vi ut och spelade fotboll och åt candyy.
Senare kom Carre och vi for till skolan och görde 21.

Och nu är jag hemma.
Ska vell börja ta fram saker till imorgon.
Och kanske fika något vet ej och glo tv, hehe!

Men nu ska jag göra annat.

Men snabbt in med bilder först;

Skrev inte det men Emma köpte ett par skor till mej i Luleå.
Fan att dom bara inte passade men mamma ska in dit och byta så jag får dom kanske på tisdag eller något.


Sandra och Lisa i fredags

Liten EGO bild också.

Pusscia0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0