städ-dag

Hejsan hoppsan!

Idag är jag på bra humör.
Eller okej, det finns fel på den här dagen och några dagar tillbaka som oroar mej.
Menmen..

Idag har jag bara städat.
Eller okej, när jag kom hem från skolan så satt jag hemma i en.. 45 min?
Sen kom mamma och sa att vi skulle till ica supemarket.
Så vi for dit och sen så smsade jag med Cissi sen när jag ska nästan gå ut från ica.
Eller till kassan så dyker sötcissi fram från hyllorna.
Ska vara med skit ungen imorgon! :-)

Nu ska jag städa.
Faktiskt helt okej. 
Hehe, vem tycker inte att det är kul att dansa vaska och sjunga sammtidigt.
Jag fick också ett headsett när jag fick min mobil.
Grannarna måste tycka att jag är cp störd eller något.
Det skulle jag då tro, eller jag hade garva. Någon var ute med sin hund och såg mej.
Hehhe, ops! x]

Men nu ska jag fortsätta med att städa.
Fast nu är jag ju klar med köket så jag ska börja med mitt rum.




- jag behöver dej just nu! ... </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0