Vinter känslor

Känner mej verkligen helt slut.
Att sova någon timma skulle inte skada så mycket just nu.
Vaknade ganska tidigt imorse för att jag och Lisa skulle på handboll.
Först åkte vi till stan sen mötte for vi till Hilldurs för att möta Elina, sen gick vi och såg handboll.
Sen gick vi tillbaka till stan för att Lisa skulle handla sen åt vi på Daggan (haha!).
Sen tillbak till Hilldurs, så kollade vi på andra matchen.
Det var någon tävling om 1040 kr, och Moa vann!
- Läs hennes blogg!

Nu är jag hemma, blir det nog hela kvällen?     
Har köpt cola haha!
Så jag klarar mej finfint!

 



Anledningen varför nästan alla är killbyxor är för att dom är större och skönare!
Vet inte vilka jag vill ha kanske som mest dom baby blåa!


Kommentarer
Postat av: moa

hhihi :D

2009-11-28 @ 19:29:02
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0