cupcakes

Sitter nu i min säng och kollar lite på fist of zen.

Tidgare idag tänkte jag gå och lägga mej, men när mamma kom hem så gjorde jag cupcakes istället.   
Vilket jag gjorde eftersom att mamma köpte en cupcakes bok, eller ja.. Muffins bok, men det låter mycket bättre när man säger cupcakes.
Dom var väl bra, blåa var dom också.
Inte så goda men Emma och mamma tyckte det och då får väl dom äta upp dom.
Är inte så mycket för glassyr hehe!

 

Nu ska jag strax gå och sova, har faktiskt kollat lite på H&M idag, hittade 2 tröjor och ett papr örhängen.

Jag är ju en fyndare så allt det gick på ungefär 100 kr! Och två av sakerna var på rea men inte resten.

Andra saker som måste inhandlas!

♥ 2 par jeansleggings
♥ Underkläder
♥ Tröjor
♥ Cardigans
♥ Mera skor
♥ Väskor
♥ Smycken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0