Eran åsikt!

Min dator har börjat bli ganska så seg.
Ska försöka att fixa allt innan den skulle krasha så att jag har kvar allt på hårdisken och får ut det.
Vill inte att det ska hända som förra gången då hårdsiken gick sönder och allt raderades.
Som tur har jag kvar alt på min iPod, fast dom går ju inte att fixa till datan igen.
Men jag har i alla fall kvar dom.

Nu skulle jag behöva någons hjälp med en bra dator.
Min är som sagt över 3 år nu till jul.
Vet ni något bra dator, kommerntera behöver hjälp! :)


Kommentarer
Postat av: juliagrönwall

En sån som jag har är jättebra och man lär sig assnabbt med den och den är inte tung om man ska ha med sig den någonstans så en sån som jag har är bra :)

2009-10-17 @ 15:12:05
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0