kommer aldrig att säga hejdå till dej!

Sitter här nu är hemma från handbollen.
Som alla vanliga fredagar.

Skolan sög verkligen idag.
Lite sorligt osv, men det händer ju.
I alla fall så vet jag Lisa att du kommer läsa det här någon gång..

Lisa jag kommer sakna dej otroligt mycket!
Det här hänt så här en gång tidigare, men vi alla visste ju att du skulle komma tillbaka.
Men man känner det nu, nu är det på riktigt.
Nu händer det. Kan aldrig få in det i min skalle att du ska bort.
Bort från boden, bort med allt..
Kommer att sakna din röst i korridoren.
Det kommer inte att vara likadant som förut.
Men det blir det väl aldrig?
Du har valt det här själv, och det är inget jag kan göra åt.
Jag kan bara säga att jag kommer sakna det skit mycket.
Men det är bara 45 minuter bort, jag kommer att hälsa påp dej.
Har kännt dej så otroligt länge och vi har delat allt.
Jag vet inte hur mycket jag kan skriva, innan allt brister ut.
Jag klarar inte av sånnt här.. Men i alla fall.
Du är bäst glömm inte det! <3
Jag vägrar säga hejdå, för det är ingen idé för vi kommer att träffas i alla fall.

Förlåt men jag orkar inte skriva något mera.
Berättar senare.
Lisa vi ses ju i alla fall i Älvsbyn! <3


- ... <3


Kommentarer
Postat av: lajsan

aw, gummaN! älskar dig oxå, jag hittade gay brother i ett av mina skåp åde när jag packade å fick tårar i ögen direkt jag tror fan att det var i 5an vi gjorde den nallen men jag packade ner den lika fort som den kom fram eftersom annars hade jag brustit ut i gråt baby! <3 komemr sakna dig så jäkla mycke men vi ses ju snart igen helgen har varit bäst!

2009-10-11 @ 17:22:13
URL: http://llajsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0