Lat eller vad?

Har suttit hemma över halva dagen.
har inte haft mycket att göra, imorgon ska jag sova super länge!
Jätte skönt att bara slappa en hel helg eftersom att jag måste vila upp mej innan SM.

Jag vet inte riktigt om jag är anmäld, eller hur man anmäler sig men ska typ fråga några.
Eller kanske mejla Anders, men vi får se.

Har andvänt mammas dator hela dagen, den är mycket snabbare än min.
Och den dampar inte heller lika mycket.
Men ibland händer det och det är ganska irriterad.
Eftersom att jag inte har gjort något på hela dagen, så har jag läst bloggar.
Men eftersom att dom flesta som bloggar är på blogg adwards så jag har fått läsa gamla inlägg.

Ikväll ska jag se film eller något med mamma. Ska dricka cola och äta chips. Så det blir nog en helt okej hemma kväll.

Uppdaterar lite senare, ett klädinlägg tror jag att ni kommer få men det inlägget kommer från min egna dator.

Dagens låt!;

Man blir ganska så glad av musik videon och låten!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0