Muisk

Hade tänkt att uppdatera med lite musik så ni får lyssna lite granna också.

Idag har jag varit på stan, och det strösta som någonsin hänt Boden är nu ENTER gallerian.
Det vart ganska så lessamt att gå runt där eller okej man kom ingen vart då menmen..
Hittade ingenting i gallerian, och det borde man ju göra?
Kommer att börja gå på den, efter en vecka eller något så man i alla fall tar sig fram -.-'
Gick runt lite överallt med Emma och Elina, älskar er tejjor! <3

Elina sa det många gånger under dagen att man har sett mycket nytt folk idag.
Och jag kan faktiskt hålla med henne om det, över Bodens halva befolkning var ju där!

Nu orkar jag knapp skriva något.
Vart och sålt kakor, lyckat men jag är äntligen klar!

Imorgon kanske jag också far in en sväng på stan, ska köpa lite små saker som behövs.

Men nu musik!

 


When love takes over - Kelly Rowland
 
The pussy cat dolls - When I grow up
 
Daniel Merriweather - Impossible
 
Black Eyed Peas - I got a feeling (musik videon ska inte passa in!)
 
La Roux - I'm Not Your Toy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0