nu vet man..

..vad som ska ligga högst upp på julklappslistan


Det är den nyaste iPod nano.
Har kamera, det är ett måste för mej.
Kommer att andvända den mycket om jag får den.
Vet inte riktigt vad den kostar, kollade runt på internet, för jag vill ah en ny eftersom att min förra hårddisk på datorn gick sönder så har jag alla mina gammla bilder och musik på min iPod.
Så därför söker jag en ny, och denna är perfekt för mej också är den blå!

Om ni också är intresserade så finns den i många
fler färger.
Tror att det finns mer.
Och det borde det ju
också finnas.
Någonting för er också?
Sök bara på
iPod nano with camera på google.se
Så kommer ni till bilderna, om ni trycker på bilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0