?

Käns lite som att jag är tom i huvudet.
Jag blir lite crazy nu när jag fattar att jag ligger efter som tusan i skolan.
Har kemi prov nästa vecka, veckan efter det engelska och veckan efter det tyska.
Great säger jag bara!
Jag kommer att dö, blir att plugga ikapp hela nästa vecka.
Kommer typ bara att plugga och inget annat.

I alla fall så var vi just (eller för ett tag sedan) hos farmor och åt.
Kött soppa, det var länge sen haha!

Tidigare kom farmor hit med rosa rosor och 300 kr, yey!
Behöver pengar! Nu har jag 475 kr i alla fall.

Imorgon ska jag nog vara med Cissi, känner mej verkligen bättre!
Ikväll blir det att sociala med pappa skulle jag tro, får ju inte gå ut så.
Skulle vilja åka och hyra film eller något bara för att få komma ut ett tag men jag kan inte skylla bort något fick ju allt jag brukar köpa på helgerna.
I alla fall, så skulle jag själv vilja åka in till stan imorgon och köpa lite stuff.
Men vet dock inte vad.
Nu ska jag nog slå på tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0