hos Sandra

Är hemma hos Sandra nu, hon duschar menmen.

Igår var jag på skolan hade idrott sen gick jag Elina och Sandra på stan och åt på dagoberts.
Efter skolan gick jag och Sandra en snabbis på stan.
Köpte lite cola manikyr-penna natugodis nagelack och hårfärg.

Senare for vi hem till mej och fixade tacos. Sen åkte vi hem till henne och packade lite. Och sen blev det ju ica ofc!

Idag har vi inte gjort mycket, orkar inte skriva allt eftersom att jag är lat, hihi!
Färgat mitt hår, fast ska nog aldrig färga det blont hemma igen ;s
För jag vill inte tappa nå mer hår, eller okej lite gick av men ändå..

Nu ska vi fixa oss snart i alla fall, sen ska jag iallafall åka och kolla på BBK matchen som är vid halv 6.

Ska väl typ cykla ut dit dårå.


Kommentarer
Postat av: cecilia

Svar; Tack =)

2009-09-28 @ 21:00:29
URL: http://cecilliaaonly.blogg.se/
Postat av: cecilia

Svar; Tack :)

2009-09-28 @ 21:01:35
URL: http://cecilliaaonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0