skor

Sitter nu och tråkar.
Är ensammen hemma roligt, har typ sovit halva dagen och gjort lite matte läxa.
Mamma kommer hem ikväll, då ska vi plugga som satan till Kemi provet.
Har fortfarandra sjukt ont i halsen, men jag måste åka på skolan.
För förrförra no provet fick jag aldrig göra och jag vill inte missa något mer.
Men jag har inte allt som jag ska plugga till så jag kommer ändå få as dåligt betyg på det provet så..
Vad ska man göra?

Har börjat typ få sömnproblem, sover fortfarande på USA tid tror jag.
Jag är pigg till kl halv fyra.. Och det är inte bra när man går skola.
Så jag får tvinga mej själv att sova, men som tur är Sandra lite social med mej på natten i alla fall! :)<3

Har hittat ett par skor också, alla har väl sett dom eftersom att dom går på reklamen.
Men kanske inte alla har sett det (?)
Dom ser i alla fall ut så här;

Ät dom snygga? Jag tycker det i alla fall.

Men nu ska jag nog plugga lite matte och so.


Kommentarer
Postat av: Emma Wiberg

Du skulle nog vara jätta fin i dom,

köp dom! :D

2009-09-25 @ 15:24:52
URL: http://emmaawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0