USA dag 3

Nu är vi hemma, eller vi har vart det ett litet tag nu.

For till stranden efter vi ätit, det tog lite mer än 1,5 timma att fara dit.
Det var skit fint där, det var en sjö men det var den största sjön jag någonsin har sett.
Jag trodde att det var ett hav eller något men nej.
Det har varit skit varmt idag, är solbränd nu.
Haha!
Setr faktiskt lite ut som en tomat för vi hade inga bikinisar med oss hit till USA så jag var solbränd efter u-ringningen.
Haha lyckat säger jag då bara!

Imorgon ska jag ladda upp alla bilder ifrån dagen, orkar inte idag.
Ska nog strax gå och sova.
Åkte båt idag också Diannes kompis hade en husbåt så vi fick åka med den en lång bit.
Emma körde också jag ville inte jag är en mes! ;)

Ikväll har vi köpt ännu en Ben and Jerry's för mej vart det Karamel sutra.
Den var as god, jag har bara lycjats köpa vanilj b&j, men nu var halva vanilj och halva choklad.
KaramelSutra.jpg image by ladybug_mom
Mumms.

Imorgon blir det en packad dag, kommer formodligen inte att kunna uppdatera så mycket men jag ska försöka.

Nu ska Emma ha datorn ett tag sen ska vi gå och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0