USA dag 3

Nu sitter jag här helt nyvaken.
Har just lagt märke till hur jobbig text jag egentligen har på min blogg, det måste fixas!

Strax ska vi äta frukost, vet inte riktigt vad det blir idag, men vi får se.

Dagen idag ska tillbringas på stranden vi har köpt mycket typ fruktsallad, cookies, annanas och en massa cola.
Känns verkligen kul att åka till stranden.
Nu hänger allt på vädret.

Köpte ett par (inte så nödvändiga) short, eller det är mer leggings shorts, om man säger så.
Dom ska jag ha idag för jag har inge shorts med mej hit.
Trodde inte att det skulle bli typ 3O grader varmt ute, hehe..

Nu ska jag nog äta är ganska hungrig om man säger så ;)

Nu har alla underbara där hemma slutat när jag vaknar haha!


Kommentarer
Postat av: cissi

hejsan ! hoppas du har de bra ! ring mig när du kommit hem, vill vara med dig! kmr du ihåg att köpa den där "parfymen" åt mig ? (a) :D om du har råd elr vill asså :D pusss <3333

2009-09-07 @ 21:09:38
URL: http://cisssin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0