USA

Tjosan alla!

Har inte slutat blogga än så läs fortfarande min blogg!
Om ni vill ha lite bilder från resan kolla då in www.emmarova.blogg.se lite senare eller under resan.

För det är hon som kan lägga in bilder och inte jag.

Har just varit och ätit klockan är just nu i USA halv nio (på kvällen) snart medans den i Sverige är halv tre.
Haha!
Varit på en mat affär köpte en b&j. Vart

Ska köpa mer imorgon.

Här är det super mysigt, dom vi bor hos har skit mysigt hus och köket är som på 70-talet.
Känns som att man är 10 igen, jag och Emma sover i ett "typiskt amerikanskt rum" som jag kallar det.
Våning säng, leksaker osv! :)

Idag har jag rest i 16 timmar och är därför skit trött, vaknade kl 04.00 så jag är ganska så trött.

Ha det super duper bra, själv har jag det suuuuper bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0