10 days without me

Tjena alla!

Nu är det så att jag är i boden i 2 dagar sedan drar jag till Umeå.
Idag kom jag hem från Kåbban.
Ska leta reda på kameran och bjuda på kanske en bild? ;)
Haha!
Var tyvärr det ända jag hann göra innan kameran la ner.
Ska leta fram batteriladdaren idag också..
Blir mycket att göra, sedan måste jag packa.
Suck... Ibland vill jag bara stanna hemma inte ha fullrulle bulle hela tiden..
Menmen, ibland så måste ju man.

Just nu har jag über tråkigt, hihi men tur att man har en sån humor som kan till och med göra en själv glad.
Haha låter as fult, men sån är jag ;) Jag kan roa mig själv ^^

HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0