det här är slutet på våran film

Passar på att blogga nu medans jag väntar på att mamma ska komma hem.
Ikväll är det match.
Trångfors mot Trångfors.
Haha och nej jag skrev inte fel.
Vi har anmält 2 lag till serien så då måste vi möta varandra.
Kommer kännas mer som en träning än en seriematch!

I alla fall så var det skola idag.
Vi har fått veta lite om hur lärarna har planterat den här terminen.
Sen har vi några läxor till nästa vecka och på fredag.
Men jag klagar inte!
Jag vill verkligen komma igång nu med skolan.
Min hjärna är fortfarande helt av.
Och det suger! Så då är det bara att ta en spurt!

Imorgon har vi sovmorgon, s k ö n t!
På fredag med...
Jaja ni ska inte få behöva höra hela mitt schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0