inlägg

Sitter och lyssnar på gammal musik.
Det tar fram såå mycket minnen från början av 2010!
Min favorit låt från då är Gavin Degraw - Meaning.
(Den långsammare versionen)
Jag bryr mig inte om jag stavade rätt eller inte!

Idag har det inte hänt så mycket.
Har sovit till kl två.
Hatar att vara sjuk!
Har typ sovit 13-14 timmar per dygn.
Och jag är ändå trött hela tiden, helt sjukt!
Imorgon ska jag btw dra ut, känner mig faktiskt bättre!
Har inte varit utanför huset sen i måndags och då höll jag på spy på träningen, K U L!

Ne nu ska jag nöta min musik ett tag till sen ska jag fortsätta se White Chicks och drick cola.
Det är ändå ganska bra att vara sjuk ibland......
Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0