Inte igen! -.-

Sitter nu och kollar lite på internet, finns inte så mycket att göra.
Kollar också tv, men det intresserar mej faktiskt inte så mycket.

Imorgon är det skola greeat!
Eller inte..
Har också blivit sjuk igen och det suger eftersom att jag ska på sammandrag till helgen.
Och jag har verkligen inte lust att  missa en till helg.

I alla fall...

I fredags så åkte jag och sov hos Cissi (som ni läste titigare).
Vi gick till ica och köpte cola och choklad, sen kollade vi tv och somnade kring ett tiden.
Sen på lördagen så vaknade vi vid 11 eller någonting.
Så fixade hon sig medans jag såg tv sen kom pappa och hämtade oss så for vi och hyrde två filmer.
Vart rec och the ugly truth.
Sen åkte vi hem till mej och jag duschade osv, sen kom Hugo och Lucas.
Vi pratade typ bara och såg film.
Eller jag såg typ halva the ugly truth, det berodde på att jag var super trött plus en förkylning på det.
Inte så lyckat, sen såg dom skräckisen medans jag såg Bratz, haha!
Fast jag kollade lite på rec, den var typ konstig inte en riktig skräckis om jag säger så.

Sen vid typ tre somnade jag fast Cissi höll på och dampa på mej medans jag sov.
Så jag halv sov från tre till sju, hon fick lite sparkar för att hon var så jobbig -.-
Sen imorse vaknade vi typ åt frukost och senare åkte dom hem.

Cissi stannade typ bara någon timme efteråt sen åkte hon också hem.
Så nu har jag typ pluggat lite engelska, ska nog börja städa lite och vika in min tvätt.
Måste fixa allt till i veckan, det brukar bli lättast så.


Glee - No Air




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0