Kemi

Känner mej sjukt himla seg, inge bra..
Imorgon ska jag upp kl 06.30, greaat sen bär det av till tandläkaren.
Blir en full smockad dag imorgon eftersom att först ska jag till tandläkaren sen ska jag till vårdcentralen och sen till skolan skriva prov och gå 1 lektion till.
Så det blir trottsallt inte en så lång skoldag imorgon.

Idag har det inte hänt så mycket har mest legat och vilat.
Har då också pluggat lite kemi, men det ska jag strax fortsätta med.

Satt och tänkte sen bara ploppade det upp i min skalle om alla hjärtans dag.
För jag minns att julia brukade kalla alla hjärtans dag för någonting.
Och det irriterar mej att jag inte kom på vad det var tror att det var typ något.
Äh, jag vet inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0