Onsdag

Nu har jag viftat och stökat med damsugaren.
Ytterst jobbigt, men min kära mamma kommer ju hem imorgon så jag måste ju.
Också eftersom att jag är den ända i min familj som gör det (när inte mamma är hemma) -.-'

Men jag fick en cola utav pappa, det är så värt det att städa haha! ^^

Till helgen blir det att fara med Cissi till kalix!
Über mys! :)
Så vi drar på fredag vid två tiden sen är vi där vid fem.
Lång buss resa men det är värt det.

Nu ska jag nog ta en lååång dusch!
Sen ska jag sova och lägga på 8 timmars sömn på min lista.
Har ju sovit ca 28-30 timmar på 2 dygn..
Jag var så utvilad i morse att jag vaknade kl sju inte likt mej när jag ska stanna hemma från skolan.
Men imorgon ska jag dra mej iväg till skolan.
För jag mår mycket bättre, ska också rädda Fanny tror att hon behöver mej ;) haha!


WIHO MATILDA GOES WILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0