somtimes the only way is jumping, i hope you're not afraid of heights

Sitter och kollar tv just nu.
Och lyssnar på musik.

Har packat klart för helgen.
Känns skönt att komma ifrån boden ett tag.
Less på vissa personer som finns hära.
Men det finns också underbart folk här också! ♥

Strax kommer mamma också hem, wiie! :)

Så det blir kalix imorgon, bussen går vid två.

Sen kommer jag hem på kvällen på lördag.
Sen på söndag morgon drar jag iväg till kåbban.
Lite tråkigt att vara själv där ett tag, senare kommer olanders! :)

Skolan idag var inte så jobbiga lektoner.
Tror inte att någon lärare tar sista skoldagen innan lovet serriöst.
Har typ haft 4, 30 min lektioner, sen fick vi skippa SO;n och halva NO;n.

Sen när jag kom hem satte jag mej vid datorn.
Har i stort sätt inte rört mej så mycket sedan dess.
Vi fixade middag för ett tag sedan också.
Och jag tänkter aldrig äta middag igen! I alla fall inte om det fortsätter så här.
Jag vet att det är super intressant att höra om mitt liv.
Men jag älskar ju att plåga er!


40 kr, hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0