Första riktiga inlägget på lääänge!

Nu skriver jag (äntligen)!
Haha
Jag är hyfsat trött, och vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Ska vara med b-rudarna imorgon (egentligen idag men hysch om det!), så ska prata med dom lite granna ska bli skönt att ränsa tankarna lite..
Skulle faktiskt behöva alla mina b-rudar just nu.

Har ju suttit instängt hära hela veckan pågrund av all stress och matcher, fotbollen har verkligen varit jobbig i veckan.
Ska börja träna fys med pappa nu på uppehållet.
Här slutar vi inte att träna!
Ska nog försöka få in han till stan imorgon så att vi kan köpa spring byxor.
Funderar på att köpa samma som ditti, får se.
Det var ett bra pris på dom, hmm....
Usch jag ska verkligen försöka att äta bättre och träna mera.
Skulle inte vara helt fel att gå ner några kilo!

Ajja nu ska jag försöka att sova, ska nog se någon film sedan blir det sängen.
Ska upp tidigt imorgon och städa rummet åka till stan och sälja lite lotter (i alla fall försöka)
Hatar förövrigt att sälja lotter, det är HEMSKT!
USCH!

Godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0