iPod

Gud vad jag har svårt att bestämma mig..
Både min mamma och min pappa tjatar hela tiden på att jag inte använder min iPod, och anledningen är för att jag inte vill radera alla bilder. Min förra hårddiskt gick sönder så jag tappade allt.
Och de där bilderna är det ända jag har kvar utav hårddisken.
Över 2000 bilder på den.
Känns så surt att behöva radera allihopa. Men som många säger fastna inte i det förflutna.
Men det är svårt.
Har typ alla mina minnen med "tg-gänget" på den, haha.
Och roliga bilder finns det också! Ingenting jag vill radera.
Suck....
Kommer aldrig att våga.

http://www.edu.linkoping.se/birgitta/dtr1210/ht08/habuys409/uppgifter/bilduppgifter/ipodnano-3gen.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0