Ctrl+Alt+Del my heart

Sitter och ser tv just nu.
Har städat hela kylskåpet..
Less!
Tänkte börja gå och lägga mig nu, men smart som man är så har jag sovmorgon till halv ett imorgon.
Lippie!
Nu ska jag strax packa och städa mitt rum!
Roligt liv jag har jag vet!

Men jag ska försöka att skriva lite till i alla fall.

Idag så drog i alla fall jag och Cissi och solade.
Jag blev väl brunare, syns typ mest i ansiktet.
Råkar alltid bränna mig lätt på kinderna.. Men det är borta på torsdag.
Sedan for vi in till stan och kollade på converse.
Vi for som dårar med cyklarna igenom staden.
Vart lite hyper sedan också.
HAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHA!
Jaja, för mycket ska jag inte säga!

For sedan en sväng till hennes mamma och åt och kollade på tv.
Sedan vid sju kom mamma och hämtade mig.
Imorgon drar jag cissi och resten av familjen till stugan.
Stannar där tills söndag, blir en hel del fotande också!
Ska kolla på en ny kamera, kanske blir en system!
Men det blir väl till min födelsedag eller något, orkar inte spara ^^
På söndag blir det att kolla på när kalix borna konfimerar sig ( stavning ), blir kul!
Vem skulle tacka nej till att se dom i 24 + och strålande sol?
Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0