i'm back!

Kom hem för ett tag sedan, var typ en timma sedan.
Men endå.
Mår helt pyton, ska strax bara lägga mej ner i sängen och kolla tv.
Ingen kommer nog att kunna nå mig idag.
Vill inte vara online på internet 24/7, fett jobbigt.
Ibland vill jag också bara vila lite granna.
Får en ganska svår vecka nu också.
Så jag ska försöka göra klart 2 jobb nu idag och imorgon, så att jag sen kan fokusera på mina två sista prov.
Måste verkligen anstränga mig i fysiken om jag vill ha kvar mitt vg.
Suck vad jobbigt!

i alla fall så var det en underbart mysig kväll igår.
Ni är bäst!

Aja nu ska jag stänga av datan och allt och försöka sova ett tag

Hejs!



Cause you always try to fill me with doubt
Sayin' that I look better if I was thinner
Don't you know you shoulda love me for my inner
When I left you, yo, I came out a winner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0