I´m not your baby, no more

Sitter och proppar choklad.
Snart ska jag fixa chips sen ska jag lägga mig på soffan.
Och se massor med filmer.
Och fira att min jobbiga prao vecka är slut!
Sköööönt!

Idag klev jag ju som sagt upp kl 3.
Jätte jobbigt.
Sedan blir man ju lagomt övertrött.
Tycker synd om fanny.
Jag blev lite för hyper efter att vi druckit kaffe.
Så jag slog henne lite...
Förlåt fanny!
Sedan fixade vi till klockan tio.
Sedan skulle vi fixa tårta.
Det tog ju en timma.
Haha!
För de tar det typ 5 min.
Sen gick vi till max.
Jag bar på en tårta, såg as mobbat ut.
Så vi proppade max mat.
Sedan rullade vi mot stan.
Iskallt.

Imorgon blir det ikea.
Tror jag.
Då blir det att köpa lite småsaker.

Nu ska jag krypa ner.

Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0