:)

Känner mej såååå himmla glad just nu och gissa varför?

Jo när jag vart riktigt irriterad på allt tex ganska många.
Så vart jag så arg att jag tog mina grejje: Hårinpackning, Ansiktsmask, body lotion, balsam, boddy butter m.m.
Och började hålla på och fixa. Jag vart så avslappnad av det och det var jätte skönt också.
Och nu känner jag hur gott jag luktar. Jag luktar typ vinbär, melon, blåbär och nått mer.

Jag tänker typ försöka göra det här varje vecka tex efter träningen.
Det tar ju bara typ 15 min och uppåt och det är ju ingenting.
För ifall jag köper sånnahär ansiktsmasker som är två i en för dom är biliga och det är två i dom haha.

Sen tänker jag köpa typ jag vet inte vad dom heter men dom kommer på en utav dom här bilderna.

   

Allt det hära kommer Matilda Rova börja köpa haha. Det kostar men det är värt det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0