jag är nöjd!

Har kollat mina jul klappar nu och det ser ut så här.
Schaun White spelet, Guitar hero, Simpsons film, South park box seson 8, Jul godis, En skoter till hela familjen, 1550 kr, marsipan gris, Choklad tomtar, After eight, 2 hårspray, ute grejer dvs vantar buff underställ mm, Kalender, 2 tröjor, mascara, sockar, sjal + Alperna resan och kanske en sol och bad semester med familjen! :)
Skit nöjd över min jul afton!

Bästaste julen ever vad jag tycker!
Fick inte så mycket smink osv, men jag behöver inte det jag har mina grejer.
Som sakt jag är nöjd över det jag fick, jag önskade mej inget särsklilt men jag gillar ändå det jag fick! :)
Tack till Morfar Mormor Farmor Farfar Pappa Sandra Kristian Mamma Emma Mimmi och Kurt för presenterna.
+ Tjilla och Milton för filmen! :)

Kommentarer
Postat av: Juliiia

souuuth park , fubbo dig , hhhahhaha sj fick man mupparna (a) ;D

2008-12-25 @ 12:07:25
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Postat av: lisaolander ;D

längtar till alperna :) <333

2008-12-28 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0