tisdag

hej har inte haft så mycke tid att skriva i min blogg jag är lite seg och ja idag har det inte hänt så mycke jag har varit med elina på stan sen åkte vi hem till henne och åt godis och såg på livet engligt rosa, den är as bra. asså jag kan inte fatta vad som har hänt mej jag är typ ibland aldrig inne på datorn men iblan måste jag ju inte göra någontin på datorn. så iblan kan det vara ganska skönt att bara se tv och sova, jag vet att jag är lite nördig. nu har ju jag också slutat skriva smilisar och sånt så det känns konstigt för asså det är så jag liksom utrýcker mej själv och visar hur jag menar allt men nu tycker jag att det bara är irriterande att skriva smilis efter smilis. nu ska jag iallafall se tv med emma och kanske göra pop corn och duscha, så hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0