Lotter

idag har jag vart sjuk igen, men jag åkte ändå till skolan på morgonen.
men sen fattade jag ju att jag mådde för piss för att vara kvar.
så jag har sovit och pluggat matte läxa och skrivit på min svenska läxa.

bilder

märkte på stan hur skitiga mina skor har blivit och slitna efter alla promenader med tjilla.
ajja thats life.
innan jag for hem köpte jag en cola bara för att jag hade ont i huvudet..


något skabb jag ser ut på den där bilden.
skulle göra läxan men min hjärna la av och jag somnade x)

idag
ska jag köpa en as mysig tröjja från inter sport.
ser fram i mot det.
sen ska jag och mamma på coop och köpa påsk godis till mej och emma :)

1 dag kvar tills vi åker till stugan
4 dagar kvar tills vi åker till fjällen.

men nu ropar mamma.

ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0