nej!

Hallojj!

Har inte så mycket tid att skriva.
Hár varit upptagen med min SO läxa, också har jag tyska prov imorgon.
Senare ska jag se film, emma och mamma är lediga fuskrisar...
På TG ifall jag inte minns fel så gick vi på fredagar också! ;o
Det var skummt, men jag vet inte om det är sant.

Jag har en känsla av att jag kommer att försova mej eftersom att jag inte sovit så mycket idag.
Och jag är inte trött nu..

Låtar jag har lyssnat på idag;
 
 
 

Mer har jag typ inte gjort idag.
Snart ska jag lägga mej och sova.
Men jag kanske ska först gå till mamma och sätta mej i soffan och se lite hockey.

Förlåt för den dåliga bild uppdateringen.
Men min kamera gick sönder för någon timme sedan.
Det var batteriet.
Jag har tappat luckan och idag så gick saken av som håller inne batteriet.
Ajaj matilda, jag måste bli försiktigare!

men nu ska jag göra annat.
Orkar jag gå till skolan imorgon? Jag har fortfarande ont i skallen.
Och jag får ju gå ut senare imorgon.
Men jag tror att jag far till skolan i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe ;)<3

2009-04-29 @ 23:45:47
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0