Ben and Jerry's

Tja alla trötta (det vill säga jag)!

Bara jag som inte njuter utav värmen och solen?
I alla fall så är jag inte sugen att gå ut har spelat match i värmen ska jag säga er.
Och molnen kom när vi var hemma i Boden igen. *suck*!
Det var då lika mot Kalix 2-2 spelade vi, vi spelade ändå jätte bra osv.
Det var inte några tur mål i alla fall, vilket var bra!

Ikväll ska jag bara sitta hemma, jag är för trött  för att röra mej. Imorgon blir det nog tjejkväll.
Tror jag?

- Emma Lotta eller Elina smsa mej!

Min lilla Ellegirl blir fjorton på onsdag, grattis till henne! :D

Mer vet jag inte, bara att jag ska se hund pensionatet och mysa med glass om nån ynka timme.


Är den bra?


Kommentarer
Postat av: elina

kom till mig på onsdag och fiiiika :) om du vill? : ) hihi, typ du lotta och emma;) och någon mer om nån vill=) hihi<3

2009-08-09 @ 21:10:11
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: lajsan :p

den är jätte bra tycker jag iaf eller kul iaf lite udda men ^^ :)

puss ha d :) <333

2009-08-10 @ 15:41:08
URL: http://llajsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0