fet-tisdag

Hejsan alla fetisar.
Är det någon som har ätit semlor?
För jag har inte det, faktist så gillar jag inte semlor.
Men nästa går ska jag äta semlor.
Dom ser ju goda osv. Men det är grädden och mandelmassan som jag inte är så förtjust i.

Menmen, jag äter beskvier i alla fall.

Tycker att det är lika gott.
Men nog om godsaker, mår illa nu så jag lämnar det.

Morfar och Mimmi kommer sen med fika.
Eller efter maten.

Idag var det skola, vanliga tisdags lektioner.
Slutade innan temat, mådde as illa efter att vi hade ätit på Opalen.
Det var ganska konstigt för jag Lisa Lina och Sandra började må illa.
Och det kändes serriöst som att jag skulle spy.
Så jag drog hem, vilade och nu är jag uppe.

Senare blir det handboll osv.

Kommer inte att skriva något mer i kväll, kommer att vilja duscha och lägga mej tidigt ikväll så att jag kanske mår bättre i morgon.

På lördag ska jag se bio tror jag.
Vet inte riktigt med vem, men jag ska i alla fall i Luleå.
Nåon som vill följa? :)
Sen på lördag efter att jag kanske sett bio ska jag på kina.

Nu ska jag göra annat.

Hare!

´pussar`

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0