fredag den trettonde..

Fast det har ändå gått ganska bra idag.
Fast det var något vid syslöjden som hände vet inte riktigt vad men jag vill inte riktigt heller säga.

I alla fall, var jag på skolan ganska bra dag, no-fys-hål-sy-matte.
Inget annat då.
Efter skolan åkte jag buss med Amanda.
Haha, hon rappade hela vägen från stan tíll där vi skulle av.
Så det var en av det roliga den hära dagen.
Så jag for hem och städade den tog jag bussen till Elle och nu har vi vart på ica och kommit hem har inte hunnit med så mycket.
Båda är ganska trötta så ja, det blir vell att gå och lägga sig tidigt idag.
Har ju handboll imorgon.
Nu ska jag hitta på något roligt.

´pussar`

Kommentarer
Postat av: Olivia

Oh shit!! du har bästa bloggen i världen!! den är supersnygg!! och det är supergulligt med den där ipoden!! jag är avis!!<3 super fin!

2009-02-14 @ 12:07:03
URL: http://oliviasvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0