planer

Mina planer för imorgon och i övermorgon är;
Vara med My.
• Gå på fotbolls träningen
(måste gå annars läggs fotbolls träningarna ner, och det vill jag inte.
så ni som går i fotbollen, KOM!)
Vara med Elina, och sen åka på hanboll med henne.

Någon som har lust att se bio?
Jag vill se antingen Yesman eller Wild Child.
Fast Yesman kanske inte går längre, men jag vill se den i alla fall.

Sen till helgen ska jag till Luleå med Elina och någon annan.
Men jag ska kolla lite först, så jag vet inte helt säkert.
Men sen på lördag kväll ska vi i alla fall ha en spel kväll med wii.
Och kanske något annat, men vi får se mer om det sen.

´pussar`


Kommentarer
Postat av: Anonym

lördag kväll?

ska vi inte ha det påååå fredag kväll? :b hihih <3

eller, skit saammmmma, inte spelar det någon roll ;D

2009-01-28 @ 16:47:50
URL: http://elinabokvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0