hemma

ingen ork att skriva så himla långt men jag ska försöka att skriva lite.

jag har varit i stugan och jobbat ihop mej ungeför 500 kr den här veckan, ska jobba mer.
är bara snabbt hemma sen på måndag drar vi dit igen.
jag har klippt gräset 2-3 gånger, och dom flesta vet ju att vi har stor gård, och jag körde med en vanlig vi har en sån där bil mojäng men jag vet inte hur man kör, kanske borde lära mej slipper jag slita och bli trött.
sen har jag målat en lada och 2 dörrar, krattat mer kommer jag inte ihåg just nu.
det är typ det ända jag har gjort.

idag ska jag vara med elina och sandra vi ska bara ha en mysig hemmakväll med massa gott :)
så jag ska strax dra iväg till sandra hämta upp henne så ska vi dra till ica och köpa godis hehe ;-)

skriver mera sen, har inte tagit några bilder i stugan.
kommer att bli mer nästa vecka eftersom att emma kommer vara med då.
bra , för jag har saknat henne så mycket! vi ska också till ikea och kolla på saker till vårat sovrum i stugan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0