Höst

Nu börjar verkligen vintern komma mer och mer.
Vilket innebär att julafton närmar sig!

Glömde min sjal i skåpet på skolan, great!...
Då får man frysa om halsen påväg till bussen och det är ju skönt.

Idag var det skola, vanlig skoldag.
Eller nu mera en vanlig skoldag, skulle inte klagat tidigare när skolan var som roligast..
Efter skolan for jag Sandra och Elina till ica och köpte cola.
Senare for vi hem till mej och pluggade och snackade verkligen.
Riktigt mysigt, ni är dom bästa!

Har bakat cupcakes, lånade Emmas systemkamera så att det skulle bli någorlunda bra bilder.
Min mobil dampar, eller okej min dator. För den kan inte ta emot bilder ifrån mobilen.
Har pluggat lite granna inför glosförhör imorgon, roligt!..

Nu ska jag väl sova snart jag är ganska så trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0