11 december

20 dagar kvar av det hära skit året.
Känns ganska så bra för min del i alla fall.

Klev upp vid sex tiden imorse, och drog mig mot hilldurs för att hoppa på bussen och fara till gällivare.
Tror inte att jag var ens vaken 10 minuter sammanlagt i bussen.
Slocknade på en gång och sov hela vägen.
Första gången det gick att sova så där bra i en buss..?
Har inte spelat någonting idag pga min hosta, önskar verkligen att jag inte hade sagt något...
Var typ spel-sugen till 100%!
S u r t !
Men tjejerna var superduktiga och det blev tre vinster!

Jag har haft en rolig lördag och nu ska jag strax koppla bort alla uppgifter som har klistrat fast sig i min hjärna.
Usch, det sista jag vill tänka på en helg är läxor och inlämningar...
N U  ska jag se film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0