Måndag

Sitter här hemma nu, ska nog strax ta fram lite skolböcker.
Behöver läsa på lite i engelskan, kemi har jag faktiskt blvit ganska duktig på!
Känns nästan som att jag kan allt, fast jag ska ju ändå plugga.
Man ska ju inte ta förgivet att man ska få högt resultat.

I alla fall, så åkte mamma för någon minut sedan till USA.
Hon kommer väl hem om någon vecka eller nått.
Skulle faktiskt också vilja lämna landet, Sverige är så himla utnött!
Jag är less på Boden, jag gör i prencip samma saker varja vardag.
Jag går ut till bussen exakt 08.02 står där i ca 3 min sen kommer bussen.
Åker exakt samma buss med exakt samma personer som alltid i veckan.
Sen skolan och blablabla, ni vill nog inte höra någonting mer om mitt "intressanta" liv.

Vart ingen träning idag, kände mej inge bra, och mamma ville se mej för en sista gång.
Så när jag kom hem ifrån skolan så gick jag och la mej, eller jag satte på datorn.
Sen vilade jag tills alla kommer hem, dom kommer nästan hem sammtidigt.
Förresten så försök inte att nå mej på mobilen, den är paj! Eller jag kan inte ta emot samtal eller sms!

Ska nog se tv ett tag sen åker böckerna fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0