superman

Sitter och för över musik på datorn.
Idag är jag ledig från alla träningar.
Sedan börjar jag innebandy på onsdag.
Eller okej, jag ska testa sen får vi se vart det leder.
Copers i veckan också, roligt!
Tycker att det kan bli onsdag nu istället.
Jag vill verkligen veta hur det gick på SO:n, men hon sa ju i alla fall att det gick bra.

Idag har det varit en seg dag som alla andra måndagar.
Jani, för 2 månader sedan var det flera plus grader och strålande sol.
Bara jag som saknar det?
Skulle inte tro det.
Jag vet att typ alla saknar värmen osv men jag saknar faktiskt inte värmen utan friheten att kunna sova hur länge som helst!

Nu har jag babblat på om allt möjligt bara för att få ihop ett inlägg.
Wierd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0