förlåt!

Asså förlåt till alla läsare! Jag har haft fullt upp idag tills nu.
Kom precis eller inte precis hem från hockeyn. Bonden mot Piteå 5-1 till Piteå.

På skolan var det tråkigt som vanligt. Efter allt det dära så var jag med Sandra, Elina och Fiffi.
Vi spelade wii, och Sandra var "jätte" bra på det.
När dom hade farit hem så skulle jag först inte på hockeyn men det blev så. Alla vill ju inte plugga medans alla andra har roligt.
Som sakt så viste ju alla att Markus Fagervall var på isladan. Han gjorde några trick eller vad man ska säga på skridskorna med sin assistent (jag vet inte vad hon heter).

Nu har jag kommit hem för ett tag sedan. Har bara tvätten kvar sen ska jag gå och sova.

Puss bästaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0