back from school!


mina två sötnosar i korridoren, jag älskar er! :)

haha söööööötisar :)<3

haha, jag dampade lite med kameran nyss jag är ensammen hemma
och det är as tråkigt och det suger! ;s

hehe, lite egoo piccs bara

haha!

idag blir det tjejkväll, as mysigt! :)
så det blir jag elle julle lajjna och snadra :)
kul att vara med tjejerna igen säger jag då bara.

idag var det en rolig fredag.
jag håller på med ett par nya vantar i slöjden.
hoppas dom blir bättre än mina gamla "ost" vantar.
ifall ni inte fattar så kanske ni gör det nu hålig ost.
fattar ni? x) haha, jag är lite rolig av mej, hehe nä jag skoja.

idah har jag sjungit på en låt som jag har fått igrån Amanda Bokvist blogg;
http://www.amadh.blogg.se/ jag nöter den alltså.
den är as bra.
lyssna! http://www.youtube.com/watch?v=ZvdAPi1TZTU&feature=player_embedded
så till er som trodde att jag var störd som gick och sjöng den varje lektion så vet ni kanske varför när ni lyssnar den.
jag älskar den serriöst!

idag var jag och Lina på coop och handlade till ikväll.
och det vart;

Tacos grejer t.ex bröd chips sås köttfärs och köttfärs krydda
Marängswich; maränger glass banan och choklad sås.
Och 6 liter cola, fast vi fick bara 4,5 l för vi gav en till pappa.

så ifall mamma och pappa läser detta så tack för att ni handlade jag uppskattar det verkligen!

nu ska jag gå och städa i mitt rum så att 4 personer till får plats.

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0