Biologi

Nu måste jag verkligen börja pplugga.
Inte för att det är så viktigt för provet är på fredag.
Men mamma tycker att det aldrig är för tidigt att plugga.
För då kan jag ju vara mer med kompisar i veckan osv.
Men imorgon bär det av till Luleå med mina två sötnosar! :-)
Jag älskar verkligen shopping! :-)

Ska kolla på;
Nya jeans leggings 150:-
Underkläder 240-260 :-
Nån snygg tröja ca 250-
Jag ska shoppa för typ 800:-
Inte så mycket men det är vell något i alla fall.
Också ska jag köpa mat hehe.

Nu har jag också lite bilder.

Sötis Milton älskar alltid att busa, var hos mormor och åt today.


Påväg hem från mormor, jag är ganska EGO av mej (a


Så här tänkte jag se ut imorgon.
FLIPP ELLER FLOPP?
Vad tycker ni läsare? Jag skulle jätte gärna vilja att ni kommenterade :-)

Men nu ska jag återgå med läxorna.
Jag uppdaterar senare imorgon.


Här är mitt val till sommar mode.
Dom här söta plaggen osv, kan vara fina och bra att ha till sommaren.
Vissa är riktigt söta och dom ändra ör snygga, det finns saker från båda stilarna.
Jag skulle kunna tänka mej köpa en del utav detta.
Vad tycks?

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0