...

God morgon alla läsare!

Idag är matilda sjuk.
Min hals bränner och jag känner att jag vill ha en hals tablett.
Även fast dom inte hjälper så bedövar dom iblan, i alla fall vissa.

Jag har laddat min kamera över natten.
Men ni kommer inte att få se några skol bilder eftersom att jag är hemma.
Men lite bilder kan jag ju ladda upp.

jag och ellegiirl :D love you so mutch! ;-*<3

elllllllegiiiiiiirl :)<3

jag och sandiidarliing, älskar dej också gummman! :)<3

Alla tree på H&M, älskar er! Ni är mina söööötnooosar! :)<3

sandiidarliiiing och elllllegiiiirl på blå gåsen :)

Det här kom jag hem med igår som jag skrev igår.
Bara att jag glömde diademet, som ni se i kanten av tröjjan.
Vart jätte nöjd med T-shirten, tycker att den är jätte snygg, hehe.

Det här var sminket jag köpte, har letat överallt efter en ögonskugga dom är pulvrig och inte hård.
Eller hur man nu ska säga. Jätte nöjd!

Så här brun vart jag igår, jag tyckte att det vart ganska bra.
För jag har aldrig solat tidigare, och på måndag ska jag och sandra sola igen.
I alla fall vad jag tror att vi skulle göra, sandra visste inte men jag skulle kunna göra det.

Idag när jag är hemma ska jag försöka städa lite, men jag vet inte ifall jag orkar.
Jag kanske går och lägger mej istället.
Jag är jätte trött.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0