god natt

Dagens klädsel: pyamas (a)
Dagens frisyr: uppsatt och diadem :)
Dagens händelse: inget ;s 
Dagens låt: Miss Li - Oh boy
Dagens saknad: inget..
Dagens dummaste: halsen..
Dagens sjuka: jag.. x)
Dagens drog: kudden ;b
Dagens roligaste: tv;n ;)
Dagens favorit: sängen och datorn
Dagens köp: inget..
Dagens godis: inget
Dagens humör: deppigt 
Dagens ord: JAG HAR ONT I HALSEN!!! :o
Dagens behöver: mer tid
Dagens vill ha: mer kläääder 8-)

nu ska jag strax gå och lägga mej ska slå på en film vet inte riktigt vilken.
imorgon ska jag till skolan (?)
jag vet inte rikitgt men jag tror att mamma och pappa vill ha mej till skolan men jag vet inte om jag kan med mina hals och mitt huvud och min yrhet.
men det vet jag imorgon.

tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0