jag är alltid sjuk på fel dagar..

hejsan hejsan!

Jag är sjuk idag..
Och det var fel dag igen, förra veckan när jag var sjuk så var det 20 + grader.
Och idag är den en sån dag, jag vill bara igentligen åka till skolan.

Min kamera har inga bilder, men den är på laddning just nu.
Ska låta den ladda i en timma sen ska jag ta lite bilder och lägga in.

Jag har sovit hela dagen idag.
Har inte haft ork att skriva, och sen har jag läst min bok och sett mycket på tv.
Sen har jag socialat lite med Fanny som har brytit benet.
Och lilla fjortisfelix som vart sur på mej och dissade mej haha! x)


Mmh! När Emma kommer hem ska vi nog frossa med smoothie! :-)
As gott!

Jag vill ha nya kläder! :(

Men jag orkar inte åka till luleå, har ingen shopping lust.

Men nu ska jag nog sova så att jag kan åka till skolan imorgon.
Och mamma tycker inte att jag ska spendera valborg hemma.
Men vet inte om jag ska hitta på nått speciellt.

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0