min älskling är tillbaka! :D

Min dator fungerar, ett stort hjärta till den <3!
Serriöst jag har saknat den jätte mycket.
Och jag bestämmer själv hur länge den ska vara igång.
fast jag är lite ovan vid knapparna.
Men jag lär mej med tiden, hehe. Synd bara att vi åker iväg.
Och just nu när jag fått tillbaka den, det är så orättvist!
Jag är avundsjuk på den som får stanna hemma hela lovet och bara sova och vara med komppisar.
själv är man inlåst i en stuga i fjällen, låångt bort ifrån boden, jätte kul...
men det blir mindre bilder nu bara för jag har inte instalerat allt än.
Och MSN kommer jag troligtvis inte att fortsätta med.
den som vill något får smsa mej eller ringa, för den lägger en massa skit på minnet osv ;s

också kommer jag inte att lägga in mycket bilder.
fast efter att jag har raderat dom kommer jag att lägga upp osv.

men jag fixade så att bilderna kom in på datan.
jag har inte så mycket att visa typ bara dagens outhfitt osv :)


ja, som igår fast då hade jag ju inte på mej den.
och nu har jag faktiskt jeans leggings :)

men nu ska jag packa lite det sista.
fick ett påskägg med lite godis i och en femtiolapp.
tack farmor :)

Kommentarer
Postat av: tina

du är så söt matilda! :)<3

2009-04-13 @ 13:22:05
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0